2009. január 12., hétfő

Blogbarát/ blogfriend


"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!
Megismertem olyan embereket, akik teljesen más szemmel nézik a világot, mégis van közös téma,van miről beszélgetni,érdekli őket, hogy mi történik velem....
Akiket így ismertem meg, és örülök, hogy ismerhetek: Mona, Juci, Vadalma, Ágnes, Zsuzsi, Erika, Babra, Hermia

Köszönöm, hogy látogatjátok a blogomat és, hogy megismerhettelek benneteket.
Maya


Engem Teca és Vadalma tisztelt meg blogbarátságával, köszönöm nekik !

3 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűű, köszönöm szépen Maya! Ettől függetlenül, én is blogbarátomnak tekintelek, ha benézel hozzám, láthatod is:)))))

Juli írta...

Köszönöm szépen Maya!!!!!!

Hermia írta...

Nagyon szépen köszönöm, szörnyen örültem neki!!!! :-)))