2009. január 3., szombat

PIF játékom Pay It Forward


Mona , Vadalma és Juci blogjában jelentkeztem a játékra, mindhármójuknak tetszenek a munkái, remélem elfogadják a jelentkezésemet :-),

így én is meghirdetem:


A szabályok:

Az első három személy, aki megjegyzést tesz ehhez a bejegyzéshez, az elkövetkező 365 napban saját készítésű ajándékot fog tőlem kapni, amennyiben meghirdeti a játékot a blogjában. (Ez a fizetség, persze előre :-)
Ezt persze le fogom ellenőrizni:)

És akkor a játékszabályok franciául és angolul:

Je me suis inscrite pour un P.I.F sur le blog de Mona ,Vadalma et Juci. Je m'engage donc pour les trois premières qui me laisseront un message d'inscription (avec leur email) sur ce post à leur réaliser un bijou dans les 365 jours à venir. Pour ce faire, celles-ci devront elles mêmes le mentionner sur leur blog et s'engager à leur tour! Attention, je vérifierai avant de commencer le bijou.

I registered for a P.I.F on the blogs of Mona ,Vadalma and Juci. This engages me for three first ones who leave me a message of registration (with their email) on this post to send them a jewellery made by me in the coming 365 days. I will only send them the gift, if they post this game on their own blog. Please note: I shall check it before I start working on the jewel!

Várom a jelentkezéseteket!

Akiknek ajándékot fogok készíteni, a saját kezemmel:-)

1: Mona
2. Juci
3.Hermia

Annyit változtattam a szabályokon, hogy Hermiának én ajánlom fel, hogy készítek neki ajándékot, viszont nem kérem, hogy Ő is meghirdesse, ez az én meglepetésem!

8 megjegyzés:

Beödőkné Mónika írta...

Jelentkezhetnék??????????
:-))

Maya írta...

Igen, örülök neked!!! Te vagy az első

Beödőkné Mónika írta...

Köszönöm!!!

Hermia írta...

Szia Maya!
Örülök, hogy benéztél hozzám, és hogy tetszik a karkötőm!
Én is megnéztem az oldaladat, és nagyon tetszenek a gyöngyös munkáid! Ki is tettem a linkjét az oldalamra!

Üdv. Hermia

Maya írta...

Hermia sajnálom, de megértem, hogy miért nem vállalod a játékot!

Juli írta...

Én is jelentkezem :)Lehetek a második?

Maya írta...

Persze Juci, te vagy a második!!

Juli írta...

Köszönöm !
Nagyon kedves gesztus a felajánlásod Hermiának!!!!!!