2009. május 30., szombat

Türkiz tulipán / Turquoise tulip



A Párom nem régiben egy céges kirándulásról jó néhány türkmenit gyönggyel tért haza, annyira aranyos volt, hogy gondolt rám, ( máskor is gondol rám, :-) remélem, nem csak a gyöngyökről jutottam eszébe....

A nagyobbacska howlitot régebben szereztem be, nem nagyon tudtam mit kezdeni vele, itt volt a jó alkalom, hogy megint hímezzek egy kicsit. A türkiz kék és türkiz zöld kifejezéssel mindig bajban vagyok, én mindig más színűnek látom, ez a nyaklánc nekem kék :-)
, és brutálisan nehéz, de tetszik......

14 megjegyzés:

Ilka írta...

Gyönyörű! Ami a türkizkék vagy zöldet illeti, nekem ez mindkettő, a nagy kő egyérteműen kék, a többi viszont türkizzöld.Legalábbis a képekről ez jön le. Én a delikákkal vagyok bajban, csak akkor tudom megmondani, hogy türkizkék vagy zöld, ha egymás mellett látom őket.

Ági mama írta...

FANTASZTIKUS!!!!

kandy írta...

De ugyes vagy, Maya! Nagyon szep!!!!!!
Es igen, a turkiz kek is, zold is, de mindenkepp gyonyoru, en is nagyon szeretem.

Hobbi írta...

Csodaszép lett!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Nekem is nagyon tetszik. Csodaszép lett!

Kata írta...

Mesés!!!!!!!

LOLA írta...

Es un colgante precioso, y con turquesas que me gustan mucho.!!!!Felicidades

Anikó írta...

Maya! Ez nagyon szép! A színek játéka nálad is erősen jelen van, és bármelyik árnyalatot említjük, szuper jól áll neki. :))) Gratulálok! Csodaszép lett!

ontherocks írta...

So beautiful!! One of my favourites!!

Kiss Antalné írta...

Álomszép!!!

Quienlodira írta...

Una maravilla!!!

Teca írta...

Aztamindenit!Nagyon királyságos lett!

rongyilla írta...

de szépeket kaptál Tibidtől :-) és milyen szépen megcsináltad ;-)
ügyes vagy Nyuszi ;-)

elvileg már holnaptól lesz netem :-)

Manka írta...

Nagyon tuti jó lett!