2009. augusztus 11., kedd

Chenille kandy módra avagy az én kélgyóm



A kélgyó kandy ötlete volt, csak fűzte sorban Őket, én meg sóvárogtam! Elkértem a mintát, és Ő adta, mert egy aranycsillag, kézzel rajzolta, ügyesen!! Szerettem volna nyugodtan, (nem rohanvást este 10 után) áhítatosan megfűzni. Most volt itt az alkalom, a szabadságom alatt. Nekifutottam, egyszer, kétszer, de nem sikerült, ekkor jött az én drága matematikus barátnőm, a fantasztikus mintaolvasó, Ari és segített, azonnal átlátta, hol hibáztam. Utána már ment mint a karikacsapás, meg sem álltam. Fantasztikusan jó a minta, egyszerű, haladós és nagyon mutatós.
Nekem a karkötők vannak a szívem csücskében, de aztán készítek hozzá nyakláncot is, meg sok-sok kélgyót.

Köszönöm drága kandy (egyszer azt írta nekem, csupa kisbetűvel, mint nemecsek és én tiszteletben tartom)!

10 megjegyzés:

Anna írta...

Csodás ez a kélgyó! :-)))

Tiszi írta...

Jujjj most már téged is irigyellek. :D

Kata írta...

Nagyon elegáns lett! :)

I írta...

As usualy - beautiful.

Dear Maya, I have for you an award. Please visit my blog: http://sakurabg.blogspot.com/2009/08/blog-post_9093.html

rongyilla írta...

nagyon-nagyon jól néz ki, tetszik, majd elhozod megmutatni? :-)

máskor is olvasok Neked mintát, szívesen :-)
egyébként meg ügyes vagy Te!

az én kélgyóm is készül :-P

kandy írta...

Drága arany ügyes csillag! Nagyon szép lett, igazán. Olyan jó, hogy mindenkié egész más. (Nagyon várom a többiekét is)!!!
A kommented már meg is bőget szinte. Olyan aranyos vagy!
(Én is segítettem volna!)

Gabessz írta...

Csodaszép lett a csiszoltakkal ékesítve!

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűűű, de szuperül megcsináltad!!!! Nem nyugszom, míg nem lesz nekem is egy ilyenem:)

Ilka írta...

Nagyon jó lett! Próbáltam a kinagyított képről kitalálni, hogy is fűzted, nem sikerült, de nagyon tetszik.

Maya írta...

Köszönöm, lányok, köszönöm kandy, tudom, hogy segítettél volna, de tudod, egyedül akartam :-)
Ilka, kedves, megkérdezzük kandy-t, tőle kaptam a mintát!!!