2009. december 13., vasárnap

Az én gyöngyös kuckóm



Orsina játszani hívott. 

Megmutatom, az én gyöngyös asztalomat. (eredetileg a párom íróasztala volt, de nagyvonalúan lemondott róla :-) Fűzni legtöbbször a számítógépem előtt fűzök, mert közben tudok tévézni, látom a mintákat és kukucskálhatok a blogjaitokban is.




Itt tartom az elkészült ékszereket. Innen reggelente gyorsan fel tudom kapni azt, amelyik legjobban passzol a hangulatomhoz :-) Ha dolgozni megyek szinte mindig fehér blúzt veszek fel (sajna muszáj) így még a színekkel sincs bajom, a fehérhez minden illik.

Ha te is megmutatnád a gyöngyös sarkodat és még nyerni is akarsz, látogasd meg Orsi blogját. A játék neve: "Kíváncsi játék".

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Hű, de szuper! Mennyi gyöngy és ékszer! Az üvegfestett képek is nagyon jók! Örülök, hogy megmutattad, köszönöm.

Ági írta...

na ez a nem mindegy :) mennyi gyöngy...ez biztosan a gyöngymennyország :D nekem nagyon tetszik :)

Ibolya írta...

juj de jól néz ki! irigylésre méltó!)) nekem csak egy gyöngyfűző fotelom van, mellette dobozzal benne még több dobozzal))) kicsit macerás, de lakótelepi lakásban sajna nincs több helyem. Kertes házba szeretnénk költözni, ha sikerül mintát veszek a Te kuckódról!)

Lúcia írta...

Ola Maya,
Very nice and cozy place to work in!
Wish you a good sunday.

shila írta...

én is nagyon vágyom 1ilyenre:)

Belinda írta...

Nagyon összeszedett! :) Mindig ilyen? :)