2010. január 23., szombat

Az alkotás lázában égek :-)



Az egész a lencsékkel kezdődött... Orsina mutatott nekem egy általa fűzött lencsét, nagyon tetszett, most kipróbáltam. Ezután találtam egy hasonló horgolás mintát, horgolni kezdtem, közben ugyanazokból a színekből (hematit, bronz és fehér) fűztem egy Amidalát, most ennyi van kész. Annyira tetszenek ezek a színek és formák, hogy meg akartam mutatni így is amikor még csak a darabjai léteznek. Azt tudom, hogy nyaklánc lesz belőle, de a végleges formáját még nem döntöttem el. Az biztos, hogy még egy mintás részt horgolok hozzá.

15 megjegyzés:

Ibolya írta...

valóban fantasztikusak a színek, s csodásak az alkotóelemek!! megértem az alkotói lázat))))) várjuk!!!))

Panka gyöngye írta...

Látható:)Gyönyörűek!Nagyon bejönnek a horgolt cuccok,és ez is ínyemre való:)

Márticska írta...

Hát csak alkoss tovább! Igazán gyönyörű darabok.

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűűűű, Maya!!!! Ezek csodás darabok! Fantasztikus ügyes vagy! Alig várom, hogy készen is mutasd!:)

Orsi írta...

Nagyon-nagyon szuperek lettek! A formák, a színek...minden! Kíváncsi leszek majd az összeszerelt változatra is nagyon! :)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

ÓÓÓÓ! Maya! Ez mind fantasztikus már most! Szuper jó kis szettet készítesz! :) Nagyon ügyes vagy! :)
Puszi! :)

Ági írta...

csúcs lett :)

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Már most látszik, hogy gyönyörű lesz bármi készül is belőlük! Nagyon jók a színek így együtt. Az a kis medáltartó gyöngyből nagyon ötletes, jó megoldás!

Krisziz írta...

Ezek a színek és formák.....Fantasztikusak!!!!!
Várom én is az összeszerelt változatot!! :-)

BéKata írta...

Maya, leesett az állam!!! Olyan nagyon különlegesek, külön-külön is, de majd egyben, na, az lesz ám a nagy durranás!!! Imádom a színét, a formáját, gratulálok!!!

E írta...

Nagyon-nagyon szuper!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon várom a végeredményt!!! Eddig tuti a dolog!

Asha írta...

Oh. Nagyon szép nyakék születik itt ezekből a darabokból. Remélem, hogy hamarosan egyben is megmutatod majd.

Anikó írta...

Szuper ez a színkombináció, nagyon tetszik!

Ági mama írta...

Nem csodálom, hogy alkotói lázban vagy, hiszen csodálatos, amit művelsz!!