2010. augusztus 8., vasárnap

deGyöngyös találkozó és pufi hal


Kicsit lemaradtam az események dokumentálásával. Pont egy hete voltunk Timinél egy fűzögetős, csacsogós vasárnap délutánon.
Ismét bővült a csapatunk Adrival és Rozzival. Jó volt veletek lányok :)
Orsi, Éci és Kriszti most hiányzott, de majd legközelebb bepótoljuk!!

Én pufi halat fűztem.
Köszönöm Diának, hogy kitalálta és Milinek, hogy segített megfűzni. Az első képen a végleges formájában látjátok, a másodikon a "többiek" között.
Az utolsó képen pedig a lányok: Adri (Málna), Én, Andi (Mili) Ági, Rozzi, Timi, Dóri és Ari (Rongyilla)
Timi köszönöm a szuper vendéglátást, hiába lakom kertes házban, most először fűztem a szabadba és nagyon jó volt!!

Már várom a következő találkozónkat!

12 megjegyzés:

E írta...

Nagyon szuper az óriási pufi halad, persze nyomában sincs az élőben nyújtott látványnak, de na, így is csodás. :)

Enikő írta...

De jó kis csapatotok van! Öröm lehet így fűzőcskézni!

Marilla írta...

Nagyon szép lett a pufihalad !!!

Ági írta...

Dönölű :) élőben még szebb :)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szuper a szépséged is, és szuper a találkozótok is! :) Jó kis csapat! :)

rongyilla írta...

szépséges a pufihalad Nyuszi :)

Fazemos de Conta írta...

Hi Maya,
This is very beautiful!
Lúcia

Ili írta...

Nagyon aranyosak vagytok így együtt!!
A pufika is nagyon szép lett!
Csak azt hiányolom, hogy színe senki nem hordja az ékszert amit készít.Pedig mennyire jó reklám lenne!!

Maya írta...

Tényleg, Ili, pedig hordunk ékszereket :) néha :)
Áginak azért van egy medál a nyakában :)

Blacklady írta...

Hi,
wow, very beautiful and the colors are nice.
lg karin

Orsi írta...

Szuper lett a pufi halad, egészen kedvet kaptam hozzá!

Remélem legközelebb nem lesz akadálya annak, hogy én is ott legyek. :)

FneSzA írta...

Imádom a "pufi Halad"!
Valahol a minta meglelhetőőőőő????