2010. szeptember 4., szombat

A blogom második szülinapja, meglepetéssel / Birthday Giveaway


Két év telt el azóta, hogy elkezdtem vezetni ezt a blogot.

Itt az ideje egy kis számvetésnek. Két év termése: 250 bejegyzés, 244 rendszeres olvasó és közel 100.000 látogató a világ minden részéről. Tanultam, remélem fejlődtem is, és megpróbáltam megmutatni valamit magamból a világnak. Közel egy éve alakítottunk egy szuper kis csapatot, a deGyöngyös lányokat. Mozgalmas lett az életem. A közös rendelések, a mintagyűjtögetés és persze a közös fűzések sok kellemes órát jelentettek számomra. Köszönöm lányok, szép volt ez az év. 
... és még nincs vége...

Sokan hirdettetek mostanában játékot. Olykor jelentkeztem én is, de még soha nem nyertem. Elhatároztam, hogy a blogom szülinapját ajándékozással teszem emlékezetessé. Kizárólag erre az alkalomra készítettem egy saját  tervezésű ékszert, melyet Milanda névre kereszteltem.

Nincs más teendőd, mint jövő szombatig írni egy hozzászólást ehhez a bejegyzéshez. Bárki jelentkezhet. Amennyiben nincs blogod, írj egy e-mail címet, hogy fel tudjam venni Veled a kapcsolatot.

A jelentkezők közül sorsolással választom ki (www.random.org) azt akinek elküldöm a nyakláncot és egy kis ráadás-meglepetést.

Jelentkezz és nyerd meg Milandát!
Határidő:2010.szeptember 11. éjfél.

* * *

A Blog-Birthday Giveaway to my readers!

My blog celebrates it's second birthday. Yes, 2008.09.07. was the day when I posted my first article. Thank you for reading my blog and supporting me with your precious comments. This is the best moment to return something from your love, so I prepared a giveaway necklace and an additional surprise item as a gift for the luckiest of my readers. Milanda is my own design, created specially for this occasion.

You can subscribe to this anniversary giveaway by letting a comment to this article till 2010.09.11. If you don't have a blog, please let me know your e-mail address in order to contact you in case if you're the winner.

So, happy reading and go for the giveaway by posting a comment to this article till next Saturday.

Regards,
Maya

106 megjegyzés:

Omma írta...

Jajj, de szép!!!
És első vagyok! Hátha....
Boldog szülinapot!!!

Timi írta...

Ezt nevezem!!!!!!!! Csak így összehoztál egy gyönyörűséget!!!!!! Annyira szép lett!!!!!!!
Emellett gratulálok, gyönyörű, igényes dolgokat alkotsz. Megéri mindig a blogodra betérni, emellett nagyon örülök, hogy megismerhettelek és remélem ez a barátság nagyon sokáig megmarad!

Susu írta...

Nagyon boldog blog szülinapot kívánok! :)
Örömmel jelentkezek ezért a gyönyörűséges ékszerért! Nagyon örülnék, ha én lehetnék a boldog nyertes.

Krisztina írta...

Boldog Blogszülinapot!

Gyöngyörűséges. Nekem még bőven van mit tanulnom, mire ilyet önfejemből megfűzök.

Beállnék én is a sorba, hátha kedvez a szerencse.

Berzsi írta...

Kedves Maya! Boldog blogszületésnapot kívánok Neked! Gyönyörű ez a medál is, mint minden ékszered! Szeretnék jelentkezni a játékodra (még én sem nyertem soha semmit:-)))

rongyilla írta...

jajjháténisjelentkeznék :)

Gabriella írta...

Boldog Blogszülinapot!
Nagyon szeretem az ékszereidet és ez a medál is meseszép! A színei is nagyon tetszenek, szóval nagyon szeretném megnyerni!

Anikó írta...

Én se hagyhatom ki ezt a lehetőséget:-). És boldog blogszülinapot kívánok!

Ba írta...

Kedves Maya! Gratulálok a sok szép ékszerhez és a blogszülinaphoz! Milanda nagyon szép, szívesen viselném!

Reni írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, és én is boldog blogszülinapot kívánok!
Még sosem vettem rész ilyen játékon, így úgy gondoltam próba szerencse..=)
Továbbá gratulálok az ékszerekhez, igazán gyönyörűek!

Dalma-Almada írta...

Csodás darab! Gratulálok az elmúlt időszakhoz ás további sok-sok vidám percet, órát, napot kívánok, amit az alkotás örömével töltesz!!!!
Nagyon tetszenek a munkáid!

sesame írta...

Nagyon szép! Én is jelentkezem! :)És persze boldog blogszülinapot! :)

Panka gyöngye írta...

Gratulálok Maya!!!Nagyon kedvelem a munkásságod!Tudom,ha jövök mindig valami szépséggel találkozom.Jó látni összeverbuválva benneteket debreceni gyöngyös lányokat is!A fotók önmagukért beszélnek.Jókedv,vidámság,és nem utolsó sorban gyönyörű alkotások!Minden jót kívánok!

Mosolyrend Évi :) írta...

Istenke éltesse a blogodat!
Nagyon szép ékszereket készítesz és szerintem a lelked is a gyöngyök közé fűzöd .)
Kívánok jó egészséget és gyöngyökben gazdag sok,sok évet!
Szeretettel,
Évi :)

Maya írta...

Húúú, köszönöm lányok, annyira örülök, hogy ilyen sok embernek tetszik, amit készítettem!! Köszönöm a jókivánságokat mindenkinek!!

E írta...

Biztos, hogy rengetegen fognak jelentkezni ezért a csodáért. De mivel annyira az én színem, muszáj tovább rontanom az esélyeket!!! Boldoságos blogszülinapot Mayácska!!!

kirszti írta...

Ne csodálkozz, hogy egyre többen jelentkeznek (most már én is), ez a medál gyönyörű szép és olyan igazi Mayás a színe :) Remélem még sok blogszülinapod lesz, tudod, tőled rengeteg tanultam az elmúlt évben, és még szeretnék is sokáig :)

Annamuczi írta...

Boldog blogszülinapot!
Gyönyörűek az ékszereid, csak így tovább!

Babra írta...

Grautlálok a Blogszülinaphoz!!
És naná, hogy szeretném megnyerni ezt a szépséget:)

Szikati írta...

Gratulálok a szülinaphoz, és persze a sok csodás, általad készült ékszerhez. A medál is gyönyörű!!!!

Sturo írta...

Még sok évet kívánok a blogodnak, hogy még sok évig látogathassuk!
Szeretnék én a reklámhordozód lenni a medáloddal!
Jutka

Liza írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!
Milanda pedig gyönyörűséges! Szívesen megnyerném :)

Chinita írta...

Gratulálok a sikereidhez! Boldog blogszülinapot!:))

Las Creaciones de Boricua írta...

Congratulations!!!!!!!!
The necklace is beautiful!!!!

ekszerlada írta...

Isten éltesse jó sokáig a blogodat!!!
Jövök én is,mert ez olyan szép lett,hogy jó lenne,ha megnyerhetném:)
Ha megnyerem,csak Pestig kellene küldened:)
De jó lenne:)

Ili írta...

Nagyon szeretem a gyöngyeid!! Gratulálok, és várom a sorsolást, hátha végre szerencsém lesz.

Névtelen írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz, a gyönyörű munkáidhoz! És persze én sem szeretnék kimaradni az esélyesek közül. :DDD

Kritti írta...

Szívből gratulálok a csodálatos ékszereidhez és természetesen az évfordulóhoz is!
Bízom a szerencsében, hátha összehoz a sors Milandával:-)))

Bandrea's Beads írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!!! Továbbá még sok kihívást, rengeteg új mintát és hozzá sok szép gyöngyöt!!!:-)
Gyönyörű a medál, szívesen hordanám!!!

Edo írta...

Még sok blogszülinapot kívánok!!
Megint egy gyönyörűség!!

Adrienn írta...

Gratulálok a gyönyörű ékszereidhez, és boldog szülinapot a blogodnak!!!!
Remélem nem kerül el a szerencse, és én hordhatom ezt a gyönyörűséget!!

Valerie írta...

Gratulalok!
A sok fogadkozas ellenere en is jelentkezem a jatekra, nagyon tetszik a medalod!

bibirc írta...

Még nagyon sok boldog blog szülinapot kívánok!Gyönyörű lett a medál!

Ági írta...

óóóó, de szép, imádom. gratulálok Mayácska, és nagyon boldog szülinapot kívánok :)) örülök, hogy megismerhettelek :*** :)

MICA írta...

Gratulálok a szülinaphoz!! A medál csuda szép! Játszani és nyerni is szeretek, így én is jelentkezem.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Így még sosem nyertem, olyan jó lenne..... Gyönyörű a nyeremény (mint minden munkád)!

Ilka írta...

Boldog szülinapot a blogodnak, Maya!
Csodás ajándékot alkottál. Ráadásul az ezüst a kedvencem. Én is benevezek rá, hátha a nyerősorozatom folytatódik.:))) Most nyertem én is először az Ajándékblogon, nem is akartam elhinni. Szóval ne add fel, egyszer bejön!

Ency írta...

Gyönyörű:) Szívesen viselném ezt a szépséget. Mindemellett gratulálok az eddig elkészült munkáidhoz, gyönyörű ékszereket készítettél:)

Brigi írta...

Gratulálok a szülinaphoz, és további sok sikert! :-))

moonsafari írta...

Boldog blogszülinapot! A medál gyöngyörű! :)

sunnee írta...

Boldog blogszülinapot!Gyönyörű ez a nyaklánc!Én is játszom érte.

Cimbilimbi írta...

Boldog blogszülinapot, nagyon jó dolog az ünnepelttől ajándékot kapni, főleg ha az egy ilyen gyönyörűség!
http://cimbilimbi.blogspot.com/

gyöngybarlang - tündegyöngyök írta...

Kedves Maya!
Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
Elárulom, hogy nekem most lesz a napokban a "rendes" szülinapom, hátha megnyerhetem ebből az alkalomból Nálad ezt a csodás nyakláncot. (már tudom is, hogy mihez venném fel...:o))
Akkor hát, játékra fel!

Édua írta...

Boldog blogszülinapot! Szívesen játszanék,bármelyik szépségért

Anna írta...

Isten éltessen sokáig!Nagyon szépek az ékszereid, gratulálok!

Rhyselaine írta...

Kedves Maya!
Gratulálok az évfordulóhoz és a sok szépséges alkotásodhoz!
A játékot pedig ki nem hagynám, hisz ez a medál valami eszméletlen:)
Szép napot Neked!
Üdv: Rhys

Adrienn Lukacs írta...

Gratulálok, gyönyörű ékszereket készítettél az elmúlt 2 évben. Szeretnék játszani ezért a csodás medálért.

Muryzsani írta...

Boldog blogszülinapot! Én is jelentkezem a játékra!

zsanni írta...

azt a mindenit!!!
Nagyon szép és szeretném ha az enyém lenne!

Unknown írta...

Gratulálok! Csodálód vagyok, így nagyon örülnék ez ezüst csodádnak is!
Sok szép gyönyörűséget, boldogságot a gyöngyökkel!

Ilona írta...

Csodás ez a medál, természetes, hogy szeretnék ilyen szépséget hordani.

Dudit írta...

Gratulálok a blogsülinaphoz! Csodás ez a medál, mivel még én sem nyertem, remélem most szerencsém lesz.

Cseresznyevirág írta...

Boldog blog szülinapot, gratulálok és kívánom hogy még sok csodálatos ékszert fűzz a jövőben is, mint amilyen ez a medál is :-)! És természetesen jelentkezem, remélem rám mosolyog a szerencse! :-)

Cheeks írta...

Boldog 2,szülinapot!
Még én sem nyertem soha, hátha most rám kacsint a szerencse :)

Juli írta...

Szeretettel gratulálok Maya!!!!
Én is szeretnék nyerni! :)

GyörKi írta...

Gratulálok a szülinaphoz és a szép, bloghoz. Nagyon szép ez a medál is, akár a többi alkotásod.
Csak így tovább!

Vadnainé Almási Mária írta...

Gratulálok Maya!!! Rengeteg gyönyörűséget hoztál össze ez alatt a két év alatt, és remélem folytatod még nagyon sokáig! Ezért a meseszép láncért pedig naná, hogy játszom én is!:)

Bori írta...

Gratulálok Maya! Még sok szép alkotást, ötletet, sok időt a fűzéshez és boldog blogszülinapot kívánok! Ez a medál pedig csodálatos, hogyne szeretném én is...

nusman írta...

Boldog szülinapot! Nagyon szép ékszereket alkotsz, és Milanda is nagyon szép lett! Gratulálok!

Névtelen írta...

Én most akadtam rád egy másik blogról és szivből gratulálok a két évhez:) szeretnék én is játszani, olyan szépséges ez az ékszer:)

Margó írta...

Gratulálok a szülinaphoz, a gyönyörű ékszerekhez!
Szeretnék játszani, és megnyerni ezt a szépséget! Szívesen hordanám:))

Mili írta...

Nem vagyok két napot és mik történnek!
Boldog blogszülinapot!
Naná, hogy én is jelentkezem, ezt a csodát nem hagyhatom ki én sem.
Örülök hogy megismerhettelek téged és a többieket. remélem még sokáig fűzőcskézünk együtt!

Maya írta...

Lányok én olyan boldog vagyok, hogy ennyien jöttök játszani, ez a legmerészebb álmaimat is meghaladta, máris, pedig még csak egy nap telt el, amióta meghirdettem. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat!!!

LUCY írta...

Enhorabuena, que maravillas de trabajos.......

Fazemos de Conta írta...

Hi Maya, happy birthday! I wish you a lot of success and inspiration. Your work is so beautiful, but I live so far away... Can I participate even so?
Kisses,
Lúcia

Lerika írta...

Szerintem a jelentkezők száma is mutatja mennyire eredményes volt ez a 2 év. Én is csatlakozom a Csajokhoz, és még sok-sok évnyi kreatívkodást kívánok a Magad és mindannyiunk örömére!!!!:-))
A lánc meg egyszerűen fantasztikusan széééép!!!!

Noyka írta...

Gratulálok a 2. blogszülinapod alkalmából. Igazán különleges ékszereket készítesz, és szeretném ha az enyém lehetne az egyik közűlük:)

Csapó Krisztina írta...

Csodaszép ékszereket alkotsz!!!
A blogszülinapi alkotásod is gyönyörűséges!!!!!!!!!!!
Nagyon sok boldog szülinapot, rengeteg szépséges ékszert és további szuper jó mintákat kívánok Neked!
Üdv: Kriszta

kobema írta...

Gratulálok, csodaszépek az ékszereid, öröm nézegetni őket. Szeretnék én is jelentkezni a játékodra, ha lehet. Üdv: Bea

Kántorné Szilvi írta...

Gratulálok én is! Kár, hogy olyan messsze vagyunk egymástól, kedvem lenne nekem is fűzőcskézni járni hozzátok. (főleg, amikor a gyöngyös lányokkal készült fotókat látom, és az elkészült szépségeket nézegetem)
Gyönyörű a most felajánlott nyakláncod is!
http://kaszilva.blogspot.com

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nagyon szép lett a medál, benevezek a játékra :)

Orsi írta...

Na itt vagyok én is végre! Boldog Blogszülinapot kívánok, még sok ilyen legyen, és örülök én is, hogy megismerhettelek! Milandát szívesen megnyerném, tudtam én, hogy valami gyönyörűséget találsz ki, valami igazán Mayásat! Puszillak!

Andin írta...

Gyönyörû a medál! Boldog születésnapot!

Kriszgyöngy írta...

Jaj, de nagyon szép!
Boldogan viselném!

Mona írta...

Ez valami elképesztően gyönyörű!!! Versenybe szállnék érte én is!! :)

Gyöngyi írta...

Szia!
Véletlen vetődtem a blogodra, de nagyon örülök neki! Fantasztikusan szép dolgokat alkotsz, őszintén gratulálok!
Még nagyon sok boldog blog-szülinapot kívánok! Gyöngyi

Ládikó írta...

Gyönyörű lett. Gratulálok a szülinaphoz és jelentkeznék a játékra is gyorsan le ne maradjak. :-)

Pósa Andrea írta...

Boldog blog szülinapot kívánok!

Erika írta...

Boldog blogszülinapot! Gyönyörű a medál, és a többi ékszered is!

Unknown írta...

Még sok-sok bejegyzést és ilyen szép alkotást kívánok neked, magamnak pedig szerencsét!:)

Zsédi írta...

Nem csodálkozom, hogy a 80. megjegyzést írom :-)
Gyönyörű ékszer. Büszkén viselném.

Kedy írta...

Szia!
Én is jelentkeznék a játékra! :) Nagyon szép medál!

Csirli írta...

En is beallnek a jatszani! :) Boldog 2. blogszulinapot!

Unknown írta...

Beautiful necklace and beautiful blog! Happy Anniversary!

Miriam

Enikő írta...

WÁÓ! Hihetetlen szép! És ez az ajánlat kihagyhatatlan :)
A blogszülinaphoz pedig gratula :)
coranella[@]gmail[.]com

RaMary írta...

Boldog szülinapot! Köszönöm kedves és bíztató szavaidat a blogomban. Gyönyörű medált alkottál! Szívesen tudnám a magaménak, ezért jelentkezem a játékra!

Ágota írta...

Kedves Maya! Ne csodálkozz, ha a gyöngyös-világ összes "fertőzöttje" jön játszani. Ez egy csodás ékszer és én sem szeretnék lemaradni. Boldog szülinapot!

Maria írta...

Gratulálok a blogodhoz, igazi gyönyörűség, mint a medál is, amit természetesen én szeretnék megnyerni!

Sziszkó írta...

Szia!

Boldog születésnapot!!! Szeretnék jelentkezni a játékra! Csodaszép ez az ékszer,és bizakodom hogy esetleg hozzám kerül majd. :-)Kívánom hogy továbbra is ilyen szép dolgokat sikerüljön készítened, mint az elmúlt két évben. Csak így tovább!

Magdi írta...

Gratulálok! Gyönyörű az ajándék,jó lenne megnyerni!!!!!!!!!!!

....zur Zeit ist es die Sticki von Janome die mich ganz fest im Griff hat..... írta...

Herzliche Gratulation zu deinem 2 jährigem..... wundervolle Schmuckstücke die du hast.... dieses schöne Teilchen würde ich auch gerne gewinnen.... liebe Grüße Andrea

Rita Mariann írta...

Kedves Maya,

véletlen keveredtem a gyöngyfűzés oldalra és végül nálad kötöttem ki.
Meglepődve látom hogy milyen kézműves iparág van fellendülőben a neten, és ezt profi szintre fejlesztve!
Gratulálok! Én most épp önmegvalósítok és rajztanfolyamra igyekszem a héten, a gyöngyfűzést is felirtam a jó ötlet füzetembe.
Az ajándékod fantasztikus, a szakmai kör és ennek összefogása mindannyiótokat sikerre visz, csak így tovább csajok!
Üdvözlettel egy betévedt kezdő!
Boldog 2. születésnapot!

Méri írta...

Gratulálok a szülinaphoz, és külön a csodaszép saját tervezésű medálodhoz, és minden munkádhoz! Bárki nyeri meg örömmel fogja viselni!

Kőrösi Mercédesz írta...

Milanda elragadó, kedves Maya! örülnék neki, neked pedig további nagyon sok örömet az alkotásban:)

Gabessz írta...

Gratulálok a blogszülinapodhoz és minden elképzelhető jót kívánok neked! Csatlakozok én is a szerencsét próbálók sorához mert nagyon szeretném ezt az ékszert megnyerni!

LOLA írta...

bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vali írta...

Kedves Maya!
Ez a fajta medál nekem eddig nem igazán tetszett, valahogy "túl sok" volt az izlésemnek, de ez a darab gyönyörűre sikerült. Kedvet kaptam hozzá, nekiveselkedek egy hasonló fűzésének.
Köszönöm, hogy megosztottad velünk az alkotásaidat.
További sok sikert a bloghoz.

Alma írta...

További sok szép gyöngyösalkotást!

Bisaneta írta...

Feliz cumpleaños de blog!!!!Y felicidades por tu trabajo.
Un beso.

rozfi írta...

Gyönyörű ez az ékszer, szeretnék én is játszani. :)

Ibcsi írta...

Drága Maya! Hát, nagyon kivártam! Szerettem volna a 100. lenni,de úgy látom, lecsúsztam róla. Na mindegy. A 101. sem rossz. Ja, és a lényeg: Nagyon boldog blogszülinapot! Szeretnélek még nagyon soxor köszönteni ebből az alkalomból! És az alkotásaidhoz is gratulálok!! Pussz..;))D

Unknown írta...

Szia!
Gratulálok!
Én is kérnék egy esélyt.
Dóri

Tordai Mária írta...

Nagyon szépek a munkáid. Gratulálok!

Piky73 írta...

Az utolsó pillanatokban is nagyon boldog blogszülcsinapot kívánok!!!

Névtelen írta...

Boldogboldog blogszülinapot!!! Nagyon szép lett a nyaklánc! Én még csak tanulgatok a profiktól, de remélem, hogy nemsokára majd leszek elég jó egy saját bloghoz...:)
Lily
kiwylime@hotmail.com

Morella írta...

Gyönyörű, jó lenne megnyerni...