2011. január 30., vasárnap

Rose Circles




Régóta szerettem volna már fűzni egy hosszú, bogyós, karikás láncot. A színek még mindig fáradt rózsaszínű és ezüst :)

A bogyók: Rhondia a Chart' Stone 5-ből, Quimeras de Náyades Ada bogyója és Orsika Big Melone BB-je.
Thank you!
Köszönöm Orsika, hogy megosztottad velünk :)

A karikák megalkotójának nevét sajnos nem tudom, egy olasz újságban találtam, de nem volt feltüntetve. Ha valaki felismeri, írja meg nekem, szívesen megnézném a többi alkotását is. Nagyon mutatós a minta és könnyen nagyítható volt a mérete.

Már tudom, Angi felvilágosított :) a karika mintája Stefania Gerardi munkája.
Thank you!! 

41 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Mayácska!! EZ Gyönyörűűűűűű!!! Igazán az én kedvemre, ízlésemre való!!!! /Persze nem ez a lényeg!/
Mindenesetre jóó, hogy ilyeneket is fűzöl!!:))DDDD Pussz...:)))DDDD
PS: És én vagyok az első!!! ;)DD

Orsi írta...

Aztamindenit!!!!!
Nagyon brutálállatijó lett!!! :D :D
Köszönöm, hogy megfűzted!
Puszi!

Mili írta...

Imádom amiket fűzöl Maya!
Ez megint egy brutális jó darab lett!
Nagyon-nagyon tetszik nekem!

Ági írta...

fúúúú, de széééép lett. mostanában nagyon megy nálad a rózsaszíneskedés :)) nagyon tetszik!!!

Brigi írta...

Zseniális lett!!!!

Marilla írta...

Nagyon jó ez a karika ,tetszik az összeállításod .(A bogyók ezzel a karikával ).

moonsafari írta...

Hihetetlenül szép!!!

Enikő írta...

Ó, ez megint csodaszép!!!(lassan talán én is megbarátkozom a rózsaszínnel:))

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon szuper ez a hosszú lánc a különböző bogyókkal! A karika pedig óriási! :) Alíz

Kiss Antalné írta...

Megint fantasztikusat alkottál Maya!!!

Kata írta...

Gyönyörű szép!!!!!!!!!!!!!!!!

Panka gyöngye írta...

Hú ez nagyon komoly!!!Gigabrutálgyönyörűség!!!Gratulálok!!!

kirszti írta...

Húha, ez nagyon tetszik!! Egészen megszeretteted velem a rózsaszínt, olyan nagyon jól tudod kombinálni az ezüsttel, annyira Mayásan :D

Unknown írta...

Wonderful Necklace...perfect colors

Kritti írta...

Fantasztikusan néz ki!!És mindez ebben a halványrózsaszínben! Tökéletes!

Alma írta...

Álom szép!!!

Lerika írta...

Igazán Maya-sra sikeredett, ezekkel a finom, púderszínekkel!!!!

Ilka írta...

Mesés, mint mindig! Addig nézegetem a bogyóidat, amíg én is kedvet kapok a bogyófűzéshez,

kandy írta...

Habos-babos, gyönyörűűűűűűűűűűű!

MICA írta...

Gratulálok, ez gyönyörű lett!!

kkati írta...

Hát ebben van munka, de megérte. Nagyon jó lett.

Krisztina írta...

Ismét igazán Mayás színvilágot alkottál. Csodaszép kompozíció született!

Adrienn Lukacs írta...

Gyönyörűszép, mint minden munkád!

Adrienn írta...

HÚÚÚÚ ez ismét nagyon ütős!

gabi írta...

Gyönyörű és a színek is fantasztikusak!

Kat_G írta...

Very nice!!

MickTaylor írta...

Ejha!
Meseszép!
Minden elismerésem!

Szikati írta...

Olyan gyönyörű, hogy nem lehet betelni vele!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Fantastic beadwork!!!!!!

ekszerlada írta...

JAJ istenem de gyönyörű!!Én annyira beleszerettem ebbe az egész nyakiba és annyira bejön a fáradt rózsaszíned,hogy szerintem magamnak is készítek belőle valamit,mert megungatatlan:)))
CSak gyártsad nyugodtan,nekem mindig nagyon teszik ez a színösszeállításod.
Ettől a karikától elolvadtam,isteni jól néz ki és különleges!!

Lakota mágia írta...

Csodálatosan széééép!!!!!!!!!!!!!!
:-)

Mónika írta...

Gyönyörű szép lett!!!

Piky73 írta...

Lenyűgöző!!! Nagyon tetszik minden részeltében :) S a karikák a Swarikkal belül fantasztikusak!!!

Kriszta írta...

Fergeteges jól sült el a kezed! Nem lehetne valahogyan szert tenni erre a mintára? Nagyon nagyon tetszik!

Schnappy írta...

Ez gyönyörű! :)

Névtelen írta...

Il est très beau. Des couleurs douces et armonieuses. Bravo

Unknown írta...

Ezt nagyod eltaláltad. Gyönyörű lett!

Ilona írta...

Szuper ez a lánc és az összeállítás!

Nojcsi37 írta...

ÚÚÚrriiisstten...:O hát ez egyszerűen fantasztikus...csak tátom itt a számat XD nagyon szép..sőt vsodálatosan gyönyörű..nagyon tetszik szuper!!;)

Sandrux Bisutería írta...

Es maravilloso!!!!!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Lenyűgöző mind a forma, mind a színkombináció! Na, ez a rózsaszín nekem is teljesen bejövős! Fantasztikus lett nagyon!