2015. március 1., vasárnap

DeGyöngyös Mikulás party :)

Mert a hagyomány az hagyomány. A DeGyöngyös lányokkal minden évben közös ajándékozással ünnepeljük a Mikulást. A tavalyi évit ma, március elsején tudtuk megtartani. A késedelem cseppet sem vont le az értékéből, sőt az idén két Mikulás lesz :)

A szokásos csoport kép, amiről most Ági hiányzik. Felső sorban balról
Orsi, Rozi, Kriszti,végre újra velünk Timi, Ari
az alsó sorban jobbról Éci, Adri és én.

Ebben az évben én Krisztit húztam, aminek nagyon örültem :)
A téma adott volt, mindenképpen baglyos ajándékot szerettem volna készíteni. Végül shibori selyem hímzés mellett döntöttem és hosszú-hosszú láncot horgoltam hozzá.



Fura véletlen, hogy Kriszti pedig engem húzott :) így most egymást ajándékoztuk meg.

Amit én kaptam, az nagyon különleges. Egy örömdoboz :)
Ha szomorú vagyok, csak kibontok egyet a nekem szóló üzenetekből. Köszönöm Kriszti, nagyon meglepett és meghatott a kedvességed, amivel készítetted a dobozt, és az üzeneteket. Kaptam még kulcstartót, ami természetesen bagoly és muffin hűtőmágnest, és karkötőt is :)
Köszönöm!





Még egy meglepetés volt ma. Orsikától is kaptam ajándékot :)
Gyönyörű sújtással hímzett karkötőt, nem is tudom, hogy köszönjem meg, imádom a színeit, a formáját,úgy ahogy van.


Köszönöm lányok a szép napot!

Nincsenek megjegyzések: