2009. október 18., vasárnap

Hazafelé



Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem nem baj ha a blogírás nem csak egy témára összpontosul. Lehet néha kitérőket tenni, nem kizárólag csak gyöngyékszerekről készült fotók kerülhetnek fel egy gyöngyös blogba. Azért írtam bejegyzéseket az útról, hogy tudjátok, mi történik velem. Akárki akármit is mond, látom a Google analitika adataiból, hogy sokakat érdekel ez is :-) Igaz írhatnék még egy blogot, például utazásaim címmel, lehet, hogy egyszer meg is teszem...


Elbúcsúztunk Kreischberg-től.


Ígérem a következő bejegyzésemben már lesz gyöngy is.

6 megjegyzés:

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nekem nagyon tetszenek a bejegyzéseid Maya! Köszönjük, hogy megosztottad velünk az élményeid, így egy kicsit minket is magaddal vittél. :))) És ha egyszer utazási blogot is nyitsz, ott is látogatóid leszünk. Hűűű többesszámban írtam! Na mindegy! Én biztos ott leszek. :)))
Puszi Neked! :)

Maya írta...

Köszönöm Anikó, egy kicsit visszaadtad a kedvemet a blogoláshoz :-))
A többes számot meg külön köszönöm!!!

kandy írta...

Mi vaaaan? Nincs már kedved blogolni?
Nagyon rendben van, hogy másról is írsz (én is így teszek, tod). Nem is kell másik blog hozzá!!!!!!!!!!
(Azok a blogok, ahová csak a képeket dobálják fel, nekem olyan ridegek. Szeretem tudni, mikor, hogy miért született meg egy mű, jó tudni, kinek mivel van tele a lelke és hogy te megnyitottad, tényleg eyg kicsit az örömöd részesei lettünk mi is, ahogy Anikó írta).
Jaj, lehet, hogy inkább levelet kellett volna írni, de az itt és most legyőzött. Bocs!

Ági mama írta...

Néha nem árt egy kis kitérő, én is szívesen nézegetem ezeket a fotókat, ha már nem lehetek ott, legalább így gyönyörködök!!!

Liza írta...

Szerintem abszolút nem baj, ha írsz másról is! Főleg, ha ilyen szép tájakon jársz! Amúgy utazós blogon már én is gondolkodtam :)
Ja és szerdán megyek én is ilyen szép tájakra, Mariazellbe, maj hozok fotókat én is!

Maya írta...

Köszi lányok a biztatást!! Kandy, lehet, hogy én vettem egy célzást túlságosan magamra, de olyan örömmel osztottam meg veletek mindent... Nem is gondoltam, hogy ezt valaki nem helyénvalónak találja. Na mindegy, nem adom fel, blogolok tovább :-))
Liza, én várom a képeket, jó utazást neked!
Ági mama neked is köszönöm, örülök, hogy ilyen jó visszajelzések jönnek és kicsit részesei lehettek az életemnek:-)