2009. október 19., hétfő

Kövek, gyöngyök és Muci



Szeretem a köveket, mindenhonnan hozok, amerre járok. Ezeket a köveket a Mura és a hegyi patakok vize koptatta simára. Ki tudja miért, most kerek lapos befoglalható köveket kerestem. 
Egy kis magyarázatra szorul a kép felső részében lévő nagy zöld szőrös valami. Ő Muci, a teknősbéka. Nagy szomorú barna szemekkel :-)
Murauban utolsó nap találtunk egy hobbi boltot, ahol szépséges gyöngyök voltak. Csak olyan gyöngyöket hoztam, amilyeneket itthon még nem láttam. Barna márványos kockákat, barack színű érdekes alakú tekla gyöngyöket és még egy-két apróságot.

2 megjegyzés:

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szépséges köveket, és gyöngyöket hoztál. Türelmetlenül várom, hogy milyen csodákat készítesz belőlük. :))))
Éééés Muci! Hááát ő tündéri! :)))

Krisziz írta...

Óóóó a gyöngyeid is szépségesek....de azok az édesen szomorú szemekről nem tudtam levenni a tekintetemat :-))