2010. január 16., szombat

Aquamarine



 

Aquamarine rivoli, ha belenézel olyan mint a tenger. Varázslatos, csillogó és mély. Az elmúlt hetekben beszereztem jó néhány rivolit, különböző színű delicákat, de csak üldögéltem fölöttük. Mindenféle kavargott a fejemben. Elkezdtem karikákat fűzni, de mindig visszatértem ehhez a szépséges színhez és végül összeállt a karkötő. A hematit sötét színvilágát kicsit meg kellett törnöm, ezüstöt választottam hozzá.

 

 

 Még egy kékség. Szodalit hímzett medál. A körülötte lévő strasszokat már régóta őrzöm, eddig nem volt ötletem a felhasználásukra. Biztosan ti is jártok így, hogy valamelyik gyöngynek megtetszik a színe vagy a formája és muszáj megvenni. Aztán csak pihen és pihen, amig el nem jön az Ő ideje. Most eljött ezeknek a kék strasszoknak is az ideje.

19 megjegyzés:

E írta...

Lehidaltam a karkötőtől, isteni szép!! A medál sem különben!e

Évi írta...

Csodaszép a karkötő és a medál is!!Gratula!!!

Lúcia írta...

Ola Maya
This bracelet is really wonderful! The design and the colors are so beautiful. I love all the blues...
Wishh you a nice weekend,

lúcia
www.fazemosdeconta.com

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Maya, pazar darabokat fűztél!

Valerie írta...

Gyönyörüek!

Ibolya írta...

Királyi kékek, csodaszép az ezüstökkel! :))

LOLA írta...

Preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!IT´S VERY NICE!!!!!!!!!!!

Orsi írta...

Fantasztikus mindkettő és hát a kék amúgy is a gyengém! :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörűek a kékségeid! Alíz

Peikkonen írta...

Wow, the bracelet is gorgeous!

Tímel írta...

Gyönyörűségesek:)

Anna írta...

Hűűű, ez a kari a szívem csücske lett! :D A medál is szuper!

Ági mama írta...

Jujj de gyönyörűek!!

Ági írta...

ezek gyönyörűek lettek!

Unknown írta...

Gyönyörű a karkötőd! És a befoglalás is fantasztikus! Olyan mintha a tenger szeme nézne rám:)

kandy írta...

Nagyon szépségesek, drága!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

ÓÓÓÓÓ! Mayaaa! Ezek fantasztikusak! Nagyon-nagyon gyönyörűeket fűztél! Szuper jó az összes szín, amiket kombináltál! :)
Gratulálok! :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Naggyon bejövős a kari! Szuperszépséges!!! A medál sem különben!

Quienlodira_Angeles írta...

Divino!!!!!!